JEVREJSKA KONTROLA BRITANSKIH MEDIJA

Kao i u Americi i svim ostalim državama sveta, Jevreji imaju skoro potpunu kontrolu nad elektronskim i štampanim medijima u Britaniji. Oni tako grade “javno mišljenje” i državnu politiku prosto kroz izbor vesti koji njihovi mediji puštaju u javnost, i naravno na koji način ih puštaju u javnost. Ovako su oni promovisali “multi-kulturnu i multi-rasnu” politiku imigracije iz siromašnih zemalja trećeg sveta i “anti-rasizma” toliko dugo da su skoro uspeli u demonizaciji čak i najmanjeg otpora takvoj politici.

Televizija i Radio

Aj-Ti-Vi (ITV)

Nezavisna televizijska mreža (ITV) je podeljena u četrnaest područja od kojih su svi pod kontrolom kompanija u vlasništvu Jevreja: Karlton Komunikacija plc. i Granada plc. Karlton drži Centralno područje, London, “Vest Kantri,” i HTV Vels kao i Zapadno područje. Granada drži Angliju, Border, Granadu, London Vikend, Meridijan, Tajn Tis, i Jorkšir. Jevrejin Majkl Grin je na čelu Kartlon Komunikacija plc., dok je Jevrejin Stiv Morison na čelu Granada plc.-a.

Divizija “Karlton Čenels” takođe drži i 50% London Njuz Netvorka, 25% GMTV-a i 20% Nezavisnih Televizijskih Vesti (Independent Television News – ITN). Karlton Produkcija je glavni producent za Aj-Ti-Vi, za koga snima drame, zabavne, stvarne, komediju, i dečije programe, ulaganjem od preko 200 miliona funti godišnje u produkciji novih televizijski programa za Aj-Ti-Vi, Bi-Bi-Si, Kanal 4, Kanal 5 i digitalne kanale. Ona u svoje redove ubraja i “Planet 24”, koja je odgovorna za Gej Tajm TV, kao što je i snadbevač “gejm šou” formata “Action Time”. Karlton Internešanal je vlasnik i prodavač biblioteke koja poseduje preko 2,000 filmova i 18,000 časova televizijskog programa čiji su kupci 100 stranih država. Karlton Amerika snimi sedamnaest filmova za televiziju svake godine. Grin je takođe i director Aj-Ti-En-a (ITN) koji vestima snadbeva Aj-Ti-Vi Netvork, u vlasništvu GMTV Limited-a i Thomson multimedija u Francuskoj. On je takođe i predsednik “Medija Trust-a” (Media Trust).

Granada plc. je vlasnik sedam Aj-Ti-Vi stanica: Anglija, Border, Granada, London Vikend, Meridijan, Tajn Tis i Jorkšir. Granadini programi dopiru u 60% britanski domova. Granadina druga Aj-Ti-Vi ulaganja jesu Aj-Ti-En (20%), GMTV (25%), London Njuz Netvork (50%), i Škotska Medija Grupa (Scottish Media Group, 50%) koja kontroliše Grampijan i Skotiš područja. Granada Kriejtiv godišnje snimi skoro 9,000 časova originalnih televizijski programa i filmova čiji su kupci 120 stranih država. Ona je snimila 60% Aj-Ti-Vi Netvork originalnih programa u 2000 god.

Bi-Bi-Si TV

Rukovodeći Direktor ove formalno državne televizije je Jevrejin Toni Kohen. Jevrejin Alan Jentob je Direktor drame, zabave, i dečijih programa za svu Bi-Bi-Si televiziju. Jentob je bivši Direktor Televizije od 1997 do 2000 god., a pre toga je bio Direktor Programa.

Po tvrdnji “Broadcast” magazina iz 1996 god., njegov bivši posao mu je dao “kontrolu nad svim Bi-Bi-Si programima osim vesti, uključujući i one za satelitske kanale na engleskom za World Service.” Alan Bukbajnder, jevrejski ateist, je na čelu Bi-Bi-Si-jevog odeljenja za Veru i Etiku od jula 2001 god.

Bi-Bi-Si Radio

Jevrejka Dženi Abramski je Direktor Bi-Bi-Si Radia i Muzike, i ima kontrolu nad svim Bi-Bi-Si radio stanicima koje poseduju stanice 1, 2, 3, 4, 5 Uživo, a takođe kontroliše rad i Bi-Bi-Si-evog digitalnog radia. Abramski je najmoćniji rukovodilac radia u Ujedinjenom Kraljevstvu, kako za javni servis tako i za komercijalni: pošto je izvršni za pet nacionalnih radio stanica, ona nadgleda 49% svog radio slušanja u Britaniji. Njen godišnji budžet za programe iznosi 290 miliona funti, ima 600 radnika i zarađuje 258,000 funti svake godine. U Bi-Bi-Si Radiu radi već preko 30 godina, samo jedanput uzimajući dvogodišnji odmor kako bi se posvetila Bi-Bi-Si Kontinjuus Njuz Servisu. Abramski je takođe Guverner britanske filmske industrije od februara 2000 god.

BiSkajBi (BSkyB)

Britiš Skaj Broadkesting je značajan televizijski prensoilac u Ujedinjenom Kraljevstvu, i deo je svetskog medijskog carstva Njuz Korporacije (News Corporation). Njuzkorp-ov vlasnik je Rupert Murdok, čija je majka bila Jevrejka Elizabet Grin. Po jevrejskom zakonu, Murdok je Jevrejin. Njegova ćerka, koja je glavni rukovodilac BiSkajBi-a, je udata za crnca. Britiš Skaj Broadkesting je vodeći plati-za-TV snadbevač [ moja beleška: “plati-za-TV” se verovatno odnosi na emisije, programe i kanale koji se posebno rentaju preko tv-a ili je potrebna pretplata – Rac.Soc.] u Britaniji i jedan od vodećih svetskih 250 kompanija. BiSkajBi prenosi vesti, zabavne, i sportske programe za preko 10 miliona pretplatnika i njihovih porodica u Britaniji i Irskoj, uključujući i pet i po miliona pretplatnika Skaj-ovom satelitskom servisu koji je pokrenut 1998 god. i ima 140 kanala. Do 1999 god., satelitski i kejbl televizija kanali su obuhvatali preko 15% svih gledaoca u Ujedinjemom Kraljevstvu. Murdok je dao izjavu o “mojoj veri i veri Njuz Korporacije u valjanost i vrednost cionističkog poduhvata,” i objasnio je da je on, “ uvek verovao u budućnost za Izrael i u ciljeve međunarodne jevrejske zajednice.”

Pajnvud-Šeperton Limitid (Pinewood-Shepperton Limited)

Pajnvud-Šeperton Limitid je ishod spajanja dveju britanski vodećih filmskih i televizijskih studija, Pajnvud-a i Šeperton-a. Jevrejin Majkl Grejd kontroliše Pajnvud-Šeperton, a on je nećak Jevrejina Lu Grejd-a, koji je takođe filmski producent i jedan od osnivača Aj-Ti-Vi mreže. Majkl Grejd je bio Kontroler u “Bi-Bi-Si 1” 1984 god., Direktor Bi-Bi-Si Programa 1986 god., a kao Glavnom Rukovodiocu Kanala 4 od 1988 do 1997 god., njemu je Dejli Mejl (Daily Mail) dao nadimak “pornografer-u-komandi”.

Novine

Ekspres Novine

Ekspres Novine su vlasnici Dejli Ekspres-a (the Daily Express), Sandej Ekspres-a (the Sunday Express) i Dejli Star-a (the Daily Star). Dejli Ekspres ima prosečni dnevni tiraž od 927,785, pa je tako drugi vodeći novinski list na britanskom marketu. Sandej Ekspres ima prosečni tiraž od 842,003, a Dejli Star 828,823. Sve ukupno, Ekspres Novine u Britaniji prosečno distribuišu oko 13 miliona novina sedmično. Ekspres Novine je u novembru 2000 god. kupio Jevrejin Ričard Dezmond koji stekao svoje bogatstvo pravljenjem pornografije.

Njuz Internešonal (News International)

Rupert Murdok, već pomenut pod BiSkajBi, je takođe vlasnik Njuz Internešonala koji štampa D San (The Sun), D Tajms (The Times), D Sandej Tajms (The Sunday Times), i Njuz of d Vorld (News of the World). Poslednji ima dnevni prosečni tiraž od oko 4,042,714, dok D San ima 3,507,176. Ove novine su dva najprodavanija dnevna lista u Britaniji, sa udruženim dnevnim tiražom od preko 7.5 miliona kopija, a moguće je da ih u stvari duplo više ljudi pročita. D Sundej Tajms ima prosečni sedmični tiraž od 1,383,683, i tako je najprodavaniji nedeljni reklamni list, a D Tajms ima dnevni tiraž od 717,657, i drugi je najprodavaniji dnevni reklamni list. Sve ukupno, Njuz Internešonal distribuiše preko 50 miliona novina sedmično u Britaniji.

Telegref Grupa (The Telegraph Group)

Još jedna glavna novinska grupa u Britaniji je Telegref Grup Limitid, koja je u posedu Holindžer Internešonal Inc-a. Holindžer Internešonal je takođe vlasnik Jerusalim Poust-a (the Jerusalem Post), izraelskog Šar Lamatčil-a (Shaar Lamatchil), Dis Vik in Izrael (This Week in Israel), izraelskog Student Poust-a (the Student Post), i Kriščan Jerusalim Poust-a. Holindžerova Telegref Grupa je vlasnik Dejli Telegref-a (the Daily Telegraph), Sandej Telegref-a (the Sunday Telegraph), Vikli Telegref-a (the Weekly Telegraph), i Spektejtor magazin (the Spectator), kao i drugih manji medijskih interesa, uključujući i D Setrdej Telegref-a (The Saturday Telegraph). D Dejli Telegref je imao dnevni tiraž od 1,023,510, tako da je najprodavaniji reklamni list u Britaniji, a d Sandej Telegref je imao sedmični tiraž od 812,613.

Holindžer Internešonal je u vlasništvu nejevreja Konrad Blek-a, koji je oženjen Jevrejkom Barbarom Amiel. Blek je prozvo Palestince u njegovom Jerusalim Poust-u 1993 god. “gadnim i primitivnim,” dok ih je gospođa Blek uporedila sa “životinjama” u njihovom Telegrefu, 7 novembra 2000 god.

Konrad Blek objašnjava da, “ako se naši urednici neslažu sa nama trebaju da se neslažu kada više nisu zaposleni u našoj kompaniji. Sve staje pred vlasništvom. Ja sam odgovoran za plate, tako da ću ja biti onaj koji će odrediti šta će u novinama pisati i kako će se one voditi.

Asosijejted Njuzpejprs (Associated Newspapers)

Glavni nacionalne novine za Asosijejted Njuzpapers je Dejli Mejl (the Daily Mail), koji ima prosečni dnevni tiraž od 2,477,416. Rukovodeći Direktor Dejli Mejl-a je Jevrejin Gaj Citer.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>